Sagas tandborstning

Nu har vi börjat borsta Sagas tänder!  Hon tycker det är jättekul och borstar väldigt bra själv.  Sitter på skötbordet så det är därför hon har fiskar som hänger ner i huvudet på bilderna :)
Bilder från köket får ni vänta med för det där jäkla kaklet kommer aldrig på plats.  Jag hittade ju ett i granit jag ville ha men nu har vi hört att den firman är oseriös och jag har pratat med 2 pers där som säger olika om hur mycket spill det blir.  När det kostar 1100kr/kvm vill man ju att mängden man beställer ska vara rätt. 
Min syn på hantverkare har ändrats lite i och med köket.  Ursäkta alla ni som är seriösa.  Men det finns många av den andra sorten oxå tydligen...
Lite bilder på Saga får ni i alla fall. 





Hon har börjat fatta att kameran är lite rolig...

För övrigt så ska jag anmäla mig till en programridning i dressyr.  Alltså typ en träning där en domare ger ett utlåtande om din ritt.  Måste ju komma igång nu när Crazy är så fin och det är tack vare mina medryttare!  Stort tack till Malin och Lisa! 
Hoppade lite på min träning i onsdags.  Tänkte våga mig på en hopptävling oxå om vi hinner träna klart innan sommaren.  Vi får se hur det känns. 



Han kan ju faktiskt hoppa om han bara vill! 



Fast dressyren är mer för mig!  Ska be Thomas fota lite nu i veckan när jag rider.  Har så dåligt med bilder på det eftersom jag inte red under hela graviditeten och nu blir det bara ett par gånger i veckan.  Men nu ligger vi i hårdträning inför tävlingssäsongen! 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Lyckliga du, världens sötaste unge och världens snyggaste häst (nästan ;-) ).

2010-05-04 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0