Ridhuset och en tur till stan!

I torsdags åkte Saga, jag och Crazy till ridhuset.  Lisa min nya medryttare skulle hoppa lite.  Saga satt i vagnen hela tiden och tittade.  Hon är väldigt gullig att ha med sig!  Crazy var lite lat men det gick bättre mot slutet.  Han var pigg och glad på hinder i alla fall och stannade inte en enda gång!  





Så här trött var hon efter hoppningen!  Det tog ca 1 min i bilen innan hon somnade.  Jobbigt det där med hoppning... 
Världens gulligaste bebis verkar faktiskt gilla hästar!  Och våra katter älskar hon.  Hon håller koll på dem hela tiden och sträcker sig efter dem.  
Hemma igen så fick hon vara hos pappa en stund när jag lastade av hästen och grejerna.  Hon älskar sin pappa över allt annat.  Skiner som en sol så fort han är i närheten, det är verkligen härligt att se!  


Här är de mina små sötisar!  Lika eller?

I går var jag och Saga hos Johanna och Molly i Tvärskog  Molly är tre månader nu och det var jättekul att se henne igen.  Har bara sett henne en gång innan när hon var typ 2v.  jag fick jättegott nybakat bröd från bakmaskinen:) 
Efter det åkte vi till stan.  Skulle handla lite öpå Rabalderrean till Lukas men snopet nog hade de slutat med pojkkläder så det blev ett linne och tights till Gabriella istället och en fin kofta på Polaren till Saga. 


Så här fin blev hon i den!  Tänk att hon faktiskt kan ha stl 74 nu, gud vad tiden går!  
Skulle även köpa en matstol till Saga på IKEA.  Hon var så duktig på IKEA!  Satt upp i vagnen runt hela IKEA och tittade på allt runtomkring.  


Hon höll på att äta upp grejerna vi skulle köpa men det gjorde ju inget!
  

Ikväll kommer Emelie, Daniel och Romeo.  Då ska kamerabatteriet vara laddat! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser att shoppingen gick bra. Vilken fin kofta du hittade. Verkligen kul att träffa er:-)

2010-01-18 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0