Sagas nya grejer!

Den föregående veckan var lilla mamma/mormor här och hälsade på.  Vi skulle åkt till Kosta och lite annat men vädret var ju kaos så det blev mest till att sitta inne och mysa.  Jag hann med 2 ridturer i den snöiga skogen med den underbara hästen Crazy!  Jag lyckades ta lite fina bilder på hur roligt Saga hade det med mormor.  Förlåt mamma men jag kan inte låta bli att lägga ut dessa:)))


Saga sover gott och om man kollar noga så har mamma oxå stängt ögonen men än så länge ser det ju hyfsat normalt ut.



Nu börjar det bli lite mer synligt...



Och nu är det omöjligt att inte se att mormor oxå har somnat!  Undrar vem som sov bäst?  

Igår var jag och Saga på stan en runda på em.  Skulle köpa doppresent till Axel.  Dopet är på lörd i slottskyrkan i Kalmar.  Jag hade spanat in lite grejer på nätet som jag ville ha till Saga.  Så kul nu när allt nytt kommer in i butikerna.  Allt är så ljust och fint!   


Här är en liten blommig blus från HM och ett reafynd från Kappahls vintagekollektion.  Jag tyckte den var lite vårig i färgen och den kostade bara 29,50.  Jättefina tycker jag! 



En liten vårig tröja från HM



Tuffaste jeansen!  



Och till slut en body från Esprit som jag kollat in läääänge men nu slog jag till!  Klart att hon måste ha en body med hästar på!  Är väldigt nöjd med mina inköp!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0