Crazys och min träning!

I söndags var det då dags för den första dressyrträningen på 2 år!  Jag var så himla sugen!!! Hela familjen fick följa med.  Tyvärr blev det inga bra bilder från läktaren. Men det blev några suddiga som jag lägger ut nu:)  I alla fall bilbevis på att vi var där! 
Det gick väldigt bra och Crazy var jätteduktig!  Nu har vi i alla fall planerat in tävlingar från maj-okt så nu gäller det att sätta igång på allvar! 



De här är från sommaren för 2 år sen när vi tränade i Karlskrona för Stefan! 



Mina fans och oxå den enda publiken på läktaren!



Suddigt...



Fina pållen!



Den här hade varit fin om den inte varit så oskarp:)

Så här trött blir man efter en dagsutflykt.  Filten är densamma som jag hade när jag var liten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0