Christer är killen hela dan!

Ett stort tack till snälla Christer som har lagt hela onsd källen på vår diskbänk!  Gud vad fint det blev!!!

Nu fattas "bara" tapeter, kakel, och handtagen.  Och sätta dit golvsocklar förstås...hi hi nästan klart nu ju! 
I går kom mamma hit och ska stanna en vecka!  Jätteskönt för man kan få lite gjort då.  Idag städade hon badrummet när jag kom upp :)  Hon tyckte väl det var för jäkligt där inne :)
Igår var Saga och jag i stan ännu en gång för att hämta täcklister till bänkskivan.  Då hittade jag en tavla som jag tyckte skulle passa i köket.  Så den fick följa med hem!


 Efter IKEA tog vi en runda på grossen oxå.  Så skönt att Saga är så stor nu så hon kan sitta i kundvagnen

I går tog jag och Crazy tag i vårt gemensamma liv och började hoppa lite.  Jag har inte hoppat på minst 4 år!  ett par språng med honom bara men inget vettigt.  Jag har ju varit sugen på att komma igång med det igen.  Var ju faktiskt med Walle jag hoppade ordentligt senast, tränade kontinuerligt och så.  Och det är ju massor av år sen.  Så igår när jag red lite på banan så styrde jag bara mot ett litet hinder och det gick så bra jag fortsatte med ett lite större och sen muren!  Mycket duktig pålle och jag är väldigt nöjd med mig själv oxå!  Skitkul var det. 
På sönd fm ska Lisa, medryttaren, hoppträna för Otto inne på KBF.  Ska bli såååå kul att kolla på! Alltid skönt att sitta på läktaren:)))

Kommentarer
Postat av: Berit

Så himla snyggt ni får det.

Jag vill också få mitt kök färdigt.

Kram

2010-04-22 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0