Dagen före...

Det är ju så här varje år, jag tror att jag ska ta ett rum per dag och fixa i ordning.  Typ putsa fönster och torka golv och sätta upp adventsstjärnan och så.  Sen ska man ha allt färdigt som till idag men så blir det aldrig.  Jag har fått fram 3 stjärnor och lite ljusstakar i alla fall. Och mina julkoner eller vad man ska kalla dem...ni får se på bilderna vad jag menar. 

Den här hittade vi på Åhléns för 2 år sen.  Hade fått för mig att det skulle var en stor röd i det här fönstret.

Här är de röda julkonerna. 

Annars har det inte hänt så mycket idag.  Jag har varit hos Pållarna och ska dit ikväll igen och rida.  Channies ägare kommer och kollar lite.  Thomas och alla barnen har varit i grannbyn och kollat på körning i skogen med häst och sen var de hos Gunnar på Lövshult och kollade fåren.  
De har hunnit med att spela lite DS oxå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0