Tröttdagen med stort T

Inatt vaknade Saga vi halv 3 och ville äta och efter det vaknade hon vid 4 igen av att hon var täppt i näsan, när vi hade fixat den och ätit lite till så somnade hon men inte jag...04 är liksom en tid som är lite klurig.  Känns som morgon fast ändå mitt i natten.  Jag låg och tänkte på allt möjligt strunt och somnade väl vid 5 eller nåt.  Sen vaknade hon vid 7 igen och åt och då var jag helt död.  Sen sov vi till 10 när Thomas kom och väckte oss. 
Som tur var så ville valter ha lite svetshjälp idag och kom med 2 köttbullebaguetter så jag slapp laga mat idag.  Duschade och åt frukost sen var kl halv1 och efter baguetterna gick vi bort till Thomas pappa som ville ha hjälp med att fylla i några papper om potatisodlingen.  Sagas kusin Andreas var oxå hos farmor.  Han har precis fått ett DS och Saga gillar det mycket:)

Tyvärr lite röda ögon på bilden men jag hade bara mobilen att fota med idag. 



Tro det eller ej men även farfar provade att spela Mario cart på DSet. 



Saga var duktig och gymmade lite när vi satt med alla potatispapper
När vi var klara  så gick Thomas och mjölkade och jag åkte till Ljungbyholm för att hämta paket med min klänning från HM.  Den passade hyfsat så den behåller jag.  Annars har jag absolut inget att ha på mig i jul...
När jag kom hem så tog vi in hästarna och T och Saga åkte en runda i skogen och kollade hur det gick för maskinen där uppe.  Sen var det dags för idol och då fick pappa och Saga gymma lite igen



Hon gillar att dra pappa i håret när han stör lite i hennes gym:) Idag slog hon även honom i huvudet med lejonet! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Åh jag älskar datorer och internet annars hade jag inte kunnat följa med vad ni gör. Så fint det var på Lucian.Det var också en riktigt fin häst Gabriella hade den dagen.

Bilden från Surhålet - riktigt bra



Jag älskar er alla.



Kraam från mormor.

2009-12-17 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0