Ganska händelselös dag...

Dagen började med att Thomas inte förstått att jag skulle släppa ut hästarna och väckte därför inte mig när han kom hem från korna.  Jag sov till 8 och då skulle Puppan äta, sen fick jag snabbt som ögat klä på henne och gå ner till hästarna.  Hon brukar inte följa med och släppa ut, det brukar jag göra under tiden Thomas äter frukost.  Hon sov så gott när vi kom till stallet så jag passade på att göra allt klart där.  Klockan var alltså nästan halv 11 när vi kom hem igen.  Då skulle hon äta och SEN fick jag frukost.  Hade ätit klart vid halv 12 och då var det dags att börja med maten.  Som blev en misslyckad tonfisksås och till det lite pasta.  Köp aldrig billig tonfisk, den smakar SKITÄCKLIGT! Så får man inte säga om mat men det var det faktiskt.  
När Thomas kom hem ikväll så gick jag till hästarna och släppte in dem.

Skulle hunnit longera Crazy men det gjorde jag inte.  Var ju tvungen att hinna hem till Bonde söker fru.  Men han var lika nöjd för det!  Han fick ju fortare tillgång till sin höhög!  
I morgon ska han tränas i hoppning av Malin men det vet han inte än och det är nog lika bra det:) 


Puppan var ledsen när jag var i stallet men det gick över efter en stund och í slutet på bonde söker fru var hon så här nöjd

Hon har verkligen börjat kolla in allting ordentligt nu.  Kan se lite kul ut ibland när ögonen måste hänga med

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0