Lite mer kök

Nu har vi hunnit sätta upp någras fler luckor i köket och Saga och jag spenderade lördagen med att först åka till Nybro för att hämta kakelprover och tapeter fast det blev bara kakel.  De i tapetbutiken var tråkiga så jag tyckte inte det var kul att handla där.  Fick åka till Kalmar oxå, till Ikea för att köpa en lucka som fattades och några blommor.  Är så trött på mina gamla i tv-rummet.  
Här kommer lite nya köksbilder på framstegen

Lite luckor på plats och till höger om det halvhöga skåpet är det alltså öppet ut till entrén och vardagsrummet.  Ugnen ska vara i det skåpet snart!  

Den här bilden kanske jag redan lagt ut??? Över bänken ska bli en fondvägg med hyllplan

Troligtvis den här fondväggen

Nya skafferiet och snart ska kylen stå bredvid oxå

Liten dubbelvikt bebis i Gabriellas nya papperskorg.  Hon lekte med den hela tiden när vi gick på IKEA.  Så Thomas satte henne i den när vi kom hem. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vilket fint kök ni får. Ser jättebra ut. Hoppas att vi ses snart. Saga har blivit så stor och en riktig liten tjej. Många kramar till er alla från oss alla i kristianstad

2010-04-17 @ 21:39:13
Postat av: Elisabeth

Vad fint det blir. Vi har också de luckorna i vårt kök faktiskt. Snygg tapet åxå.

2010-04-18 @ 16:23:07
Postat av: linnea

vilken gullig kusin vitamin man har längtar till vi kan ses va så länge sen:) kan hon kryppa?

kramizar kusin vitamin

2010-05-01 @ 15:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0