Till Max

Förra gången barnen var här så invigde vi Max som har öppnat i gamla polishuset i Kalmar.  Det var jättefint och barnen gillade maten.  Är ju mest bara hamburgare men ändå...Sagas nya favoritmat är potatisgratängen på Max.  Hon åt hur mycket som helst.  De har oxå en liten lekhörna som Gabriella visade runt Saga i, hon bara skakade på huvudet när vi skulle gå därifrån :)


Mums med potatisgratäng






Har några bilder sen sent i somras oxå.  Jag bloggar ju nästan aldrig så nu får det bli ett litet kollage
Vi var hos Valter och Yvonne en sönd em och fikade och sen är det några bilder på barnen när de leker i en stor sandhög som blev till när Thomas och Ronny byggde en ny väg till mjölkbilen. 



Deras fina hus!




Yvonne som inte vill vara med på bild :)



Rolig traktor som de fick låna av Liam.  Eldriven så det går att köra "på riktigt".




Avslutar med en liten bildbomb med blandade Sagabilder













Och till sist en bild på min fina frukostbricka som Thomas hade gjort till mig när jag fyllde år.  Själv hade jag glömt det och var bara inställd på att skynda mig upp så jag hann ner till hästarna och släppa ut dem.  Men då kom thomas in med den här fina brickan med en present från Gerdas!  Lite te och choklad mm...Gulliga T!



På fredag är det Torsås marknad! En årlig tradition som man inte vill missa!  Ska försöka ta med kameran och få ut det här på bloggen.  På lörd kommer min söta bror m familj och på sönd är det träning med hästen!  Mycket att blogga om framöver om jag bara får tid!  Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0