Kära bror!

Igår var vi bjudna till mamma på frukost.  Min bror Mikael och hans familj hade kommit dit på fredagkvällen.  Han och hans sambo Gittan skulle lyxa till det med en natt på Stufvenäs Gästgiveri och mamma skulle vara barnvakt:) Vi fick jättegod frukost, gott hembakat bröd, ägg och sill mm mm. 



Lilla mamma





Barnen lekte lite men sen var alla tvugna att åka.  Vi skulle lämna barnen i stan och Mikael och Gittan skulle åka och checka in.  
På em kom Linnea Hilda och Viola till stallet och hjälpte mig lite.  Det var kanon annars hade jag inte hunnit med allt.  Jag skulle rida Marinas häst lite oxå.  Det är den nya tjejen i stallet.  Hästen heter Bambi och är 152 cm hög eller låg kanske man kan säga.  Väldigt liten mot vad jag är van vid.  Crazy är ju 175 cm.  Men det gick bra med ridningen ändå!  Linnea fick oxå rida en liten sväng på slutet.  



Saga hjälpte oxå till lite i stallet.  Fast kärran var lite tung tror jag...

 

Sen när vi hade tagit in alla hästarna så gick vi hem och åt kvällsmat hos oss.


Viola och Hilda.  Lika som bär men jag tror jag fick namnen i rätt ordning :)



Linnea och Saga

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken hämsk bild på mig :P karm

2010-11-03 @ 09:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0