Ellens student!

Idag har vi varit på Lövshult och firat Ellens student!  Så himla roligt att få vara med på det!  Olssons och Lövshult har en särskild plats i mitt hjärta!  För er som inte vet så var jag på 4Hläger där första gången när jag var 10 år.  Sen var jag där varje sommar och när jag blev 15 så jobbade jag som ledare där.  Senare flyttade mamma in i det lilla undantagshuset på gården och det tog jag över för typ 8 år sen och bodde där ett par år tror jag det var...Ingen sommar utan Lövshult.  Där finns även en gunga som måste provas av alla!  



Fina Ellen!  



Pia och Gunnar!  Jag har bestämt redan innan Saga fanns att om jag fick barn så skulle de få var med Gunnar så mycket som möjligt, då blir det rediga ungar av dem:)



Jättegod buffé blev vi bjudna på!  Alltid lika gott och fräscht med plockmat!  



Fin dukning på altanen med bästa utsikten över fårhagen/fotbollsplanen



Ellens fina tårta som vi fick till efterrätt!



Saga hittade en lekhörna i tvättstugan.  Där fanns det massor av kuliga leksaker! 






Ser ni vilka fina tänder hon har fått!!!  Hon gillar verkligen att gunga och särskilt på Lövshult för där är repen till gungan hur långa som helst och hon får världens fart! 



Syskonen Olsson en stund innan de drog till stan och partajet! Hoppas de får riktigt kul!  

Avslutar med några Sagabilder från veckan som gått.  Får ju fortfarande inte över nåt från min mobil så det är lite blandat från Thomas telefon.  





 
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

gungan e bara så kul:) den kommer jag aldrig glömma:P krama sötaste kusin från mig

2010-07-23 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0